منجي عالم

بعد از سيراب كردنم سفره اش را بازكرد و در ميان سفره، دو يا سه عدد نان بود، نان را خوردم، سپس اين شخص كه به شكل عرب بود، فرمود:(سيد ذر اين نهر برو و بدن را شستشو نما).

گفتم:(برادر اينجا نهري نيست، نزديك بود از تشنگي بميرم ، شما مرا نجات داديد.) ان مرد عرب فرمود:(اين اب گوارا است) به گفته او، نگاه كردم و ديدم نهر اب با صفايي است . تعجب كردم و با خود گفتم :(اين نهر اينجا بود و من نزديك بود از تشنگي بميرم؟!) به هر حال فرمود :(اي سيد! راده كجا داري ؟) گفتم:حرم مطهر سيد محمد(ع) فرمود:(اين حرم سيد محمد است .) ديدم در زير بقعه سيد محمد قرار داريم وحال انكه من در جادسيه(قادسيه) گم شده بودم و مسافت زيادي بين آنجا و بقعه سيد محمد(ع) است.

باري از فوايدي كه از مذاكره با ان عرب در اين فرصت نصيبم شد، اينها است:

اولآ : تاكيد و سفارش بر تلاوت قران شريف، و انكار شديد بر كسي كه قايل به تحريف قرآن است، حتي نفرين فرمود بر افرادي كه احاديث تحريف را جعل كرده اند !

ثانيا: تاكيد بر نهادن عقيقي كه اسماء مقدسه چهارده معصوم (عج) بر ان نقش بسته و نوشته شده است در زير زبان ميت .

وثالثا : سفارش فرمودند بر احترام پدر و مادر، زنده باشند يا مرده ، وبر زيارت بقاع مشرفه اءمه(ع) و اولاد انها و تعظيم و تكريم شان تاكيد كردند.

رابعا: سفارش فرمود: بر احترام ذريه سادات و به من فرمودند: (قدر خود را به خاطر انتساب به اهل بيت(ع) بدان و شكر اين نعمت را كه موجب سعادت و افتخار زياد است به جاي اور.)

خامسا: وسفارش فرمود بر خواندن و نماز شب و فرمود:اي سيد تاسف بر اهل علمي كه عقيده انها انتساب به ما است و لكن بر اين اعمال ، مداومت مي كند.

سفارش فرمود : بر تسبيح فاطمه زهرا (س)

وبر زيارت سيدالشهداء (ع) از دور و نزديك و زيارت اولاد اءمه (ع) و صالحين و علما تاكيد بر حفظ (خطبه شقشقيه) اميرالمومنين و حفظ خطبه عليا مخدره، زينب كبري (س) در مجلس يزيد لعنه الله عليه و ديگر سفارشات و فواءد .

به ذهنم خطور نكرد كه اين اقا كيست ؟ مگر وقتي كه از نظرم غايب شد.

مرحوم ايت الله سيد محمد تقي موسوي اصفهاني در كتاب پر ارج مكيال المكارم مي فرمايند : در تاييد انچه ذكر شد – فوايد دعا براي امام زمان (ارواحنا فداه) يكي از برادران صالح برايم نقل كرد حضرت ولي عصر (ارواحنا فداه) را در خواب ديده و ان حضرت به او فرموده اند : من براي هر مومني كه پس از ذكر مصايب سيدالشهداء (ع) در مجالس عزاداري براي من دعا كند ، دعا مي كنم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط mahdi